Pages

teman-temanku ~

Friday, November 19, 2010

........

tAnyA~


hai sang kuat tanya...
tanyalah apa yg kau nak tanya..
aku jawab pertanyaan kau selagi aku boleh...
kalau tak,,aku akan tanya apa yg ditanya oleh kau...
sehinggalah aku faham apa yg ditanya...


tapi sampai bile kau nak tanya??
sampai pertanyaan kau terjawab??
tapi,,
bile kau tanye aku,,,
aku sangat pasti,,,
mereka" akan tanye,,
kalian" akan tanye,,
dia" akan tanye,,,
apa yang ditanye oleh kau !
jadi sampai bile aku nak jawab pertanyaan tu??
sampai BILE !
sampai kau rase dh takde pertanyaan??
okay...


aku x kesah,,,
kau nak tanye,,,tanyelah..
aku taknak biarkan kepale kau dipenuhi 1001 pertanyaan..
tanyalah sampai kau PUAS !
sampai semua pertanyaan yg ade kat dunia nie kau tanye...
aku SANG PENDUGA JAWAPAN,,,
pasti akan jawap pertanyaan kau...
terima kasih sang banyak TANYA !
kalau takde kau,,,
pasti dunia ini akan kosong tanpa PERTANYAAN ~
sekian...


penuhkanlah tanda tanya dalam otak kau sang banyak tanya !

p/s: wan x kesah lau org nak tanye pape...tp jgn banyak tanye ! ;)

0 orang menjerit:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...