Pages

teman-temanku ~

Thursday, April 28, 2011

cerita seru terseram !

hey all ! actually baru je balik dari tgk wayang..skrg bulu roma still lagi meremang hehe...aq n kawan aq baru je lepas tengok citer SERU.. memang terbaik la citer dye aku cakap kat korang...kalau korang tanye aq kalau tgk citer nie rugi x ? konpem aq cakap korang WAJIB tgk n x kan rugi punye hehe..^^ jom kite layan pic2 n trailer yang ade dalam citer seru nie ~~



cover story..


antara babak dalam citer nie..


tangan sari (nisha dirr) terputus dalam citer nie hehe..


video

trailer layan....

okay dah layan pic,,jom kite bace sinopsis citer nie plak..

Cerita ini mengisahkan tentang sebuah produksi yang sedang membuat satu penggambaran. Semasa penggambaran berlangsung, terjadi pelbagai kejadian aneh dan histeria sehingga berlakunya pembunuhan. Bermula dengan penolong pengarah (Sari) yang diserang histeria semasa penggambaran sedang berlangsung, diikuti oleh jurumekap (Julia) yang menjerit lalu rebah apabila bekalan elektrik terputus. Julia bangun dan terus menuju ke hutan dan menghilangkan diri.
Juru kemera Sham dan Tony diarahkan ke hutan untuk mencari Julia. Pengarah (Sam) telah menghentikan penggambaran dan mengarahkan krew-krew pulang ke tempat berkumpul mereka untuk mengelakkan situasi menjadi lebih buruk. Penerbit (Lina) mengarahkan agar Sari dibawa mendapatkan rawatan di hospital. Selepas Sari dibawa pergi, satu demi satu pembunuhan berlaku yang menyebabkan keadaan menjadi tidak terkawal. Semua siri pembunuhan itu adalah disebabkan oleh sepasang suami isteri yang tidak dapat menerima kematian anak dan cucu mereka. Dan krew yang terlibat dalam penggambaran tersebut, terutamnaya Sari digunakan sebagai alat untuk mendapatkan kembali anak dan cucu
Senarai Pelakon:
Sharnaaz, Cut Mutia, Azman Hassan, Nora Danish, Awal Ashaari, Pierre Andre, Qhaud, Dazrin, Murshid, Nabila, Nursyarifatun, Dewa Sapri, Mona Majid, Nisha Dirr, Along, Sufian.
Pengarah:
Ming Jin, Pierre Andre.
okay aq ase nie je kot entry untuk kali nie...so kalau korang sume nak rase sendiri keseraman citer seru,,,g panggung && layan ! hehe...terbaik !! **kepada tiqah,hajar n zubier..kgn sampai bawak dalam mimpi ! hehe ^^
terima kasih kerana membaca..^^
mood : seram sejuk..:P



0 orang menjerit:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...