Pages

teman-temanku ~

Thursday, May 5, 2011

memori ~

baru balik dari makan ngan member2 kelas, kat vello..tetibe hati terdetik, mau bukak friendster..tak tau nape hehe...actually,,friendster mmg bnyk menyimpan 1001 kenangan tyme kat sekolah dulu...tengah2 tengok gamabr tyme x matang,,tetibe otak boley terfikir bnyk gilak kenangan yg terpalit tyme aq kat SEMESTA dulu..kenangan lepak kat asrama, kat kelas, dewan makan dan segalalah hehe...tapi an tataw nape tetibe aq bley teringat kat satu jenis kuih yang memang aq suke tyme kecik lagi...name kuih tu kuih cucur...seingat aq,,sepanjang aq kat SEMESTA,,,mmg susah la nak cari kuih nie...then mase form 5,,ade seorang membe pompuan nie,,,rapat jugak la ngan aq,,name dye SYUHADAH SA'ABAN,,aq story kat dye yg aq mmg sangt suke kuih nie hehe...then ade satu hari 2,,,lepas cuti,,,dye bawakkan kuih nie utk aq hehe...gembira x hengat la kan dapat makan kuih yg dah lame jadi impian nak makan hehe...kalaulah adah blaja skali ngan aq kat maktab teknik nie,,,konpem2 lepas cuti jep dye bawakkan kuih nie kat aq hehe...^^ thanks adah ! rindu moment kat sekolah...rindu dak2 MATRIX 0408 ;)... jom kite tgk rupe kuih cucur..;-



antara kuih feveret..^^

harap2 adalah kawan aq kat maktab nie concern kat aq && belanje kuih nie hehe...;P aq ase nie je kot entry kali nie...semoga ade rejeki utk makan kuih cucur lagi...^^ sekian ~
***tgk gambar2 lame kat FS,,teringt kat arwah AFDHALIYAH HILWA..Al-Fatihah,,semoga rohnya ditempatkan dalam kalangan org2 yg beriman,,,amin ~

p/s : kepada adah jika bace entry nie,,bile mak kau buat kuih nie,,ingt2 aq ye..(^^)v

terima kasih kerana membaca..;)

mood : mengidam kuih cucur..:P

2 orang menjerit:

i chenta you said...

bak mai sikit .... sedap3 !

ketabahan hati wan ! said...

hak2 tgk gambau jelah ye hehe...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...