Pages

teman-temanku ~

Tuesday, May 31, 2011

ouch, tgn melecur xcited memasak :P

Assalamualaikum semua ! punyelah xcited nak menggoreng sphagethi yg lebey,,pam pum pam pum,,,zass kene minyak masak kat pergelangan tangan ~ haha..punye la xcited kan,,hamik kau dh kene minyak panak haha..:P mase mule2 kene tibe2 terfikir alamak mcm mane nak kawen nie ngahah **fikiran yg xde kaitan wakakka...padahal sket je pon haha x terjejas la tgk kau 2 wan ! haha..okay tu je sekian wassalam ~



hamik kau,,habis merah tgn,,harap2 x bergelembung ~~-_-"


gambar sekadar hiasan,,juz nak nasihat kene hati2 memasak ! :P

p/s : tak sabar nak tunggu entry cik butang memasak lagi after dah masak kari n kek batik hehe

terima kasih kerana membaca ^^

mood : hujan petang di jerantut ~

4 orang menjerit:

Jiejah Gorjes said...

mana hasil kerja cekgu tu??? nak gak tgk ghuper spegeti goreng tu..sampai lecur tangan ngeh ngeh ngeh :p

ketabahan hati wan ! said...

jijah ,, x sempat amik gambar la,,adek makan terus habes haha sedap sgt kot haha~

syrupmasin said...

haha..gile kesian..sabar menghdpi minyak panas :D

ketabahan hati wan ! said...

hahaa okay tQ cik syrup hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...