Pages

teman-temanku ~

Sunday, May 22, 2011

wan berbicara tentang cinta ~

haha mcm suwet je tgk tajuk entry kan ? **muntah hijau..:P tak payah nak bersuwet2 sangatlah ! haha okay start serius >;]..berbicara tentang cinta,,memang perkara yg x bley nak dilarikan dengan lumrah alam. adam pastinya mahu dipasangkan dengan pasangannya hawa.bile sudah sampai serunya, akan hadirnya sepucuk surat undangan kepada rakyat jelata akan jemputan ke majlis yg diimpikan setiap hati manusia.  


sekadar hiasan ~

hubungan cinta pastinya terjalin atas dasar suka sama suka. percintaan yang bermula usia seawal belasan tahun, tidak mustahil untuk berakhir ke alam perkahwinan. bergantung kepada rezeki masing-masing. mungkin yang kekal bahagia, sudah tertulis akan jodohnya dengan pasangan tersebut. alhamdulillah jika kesetian menjadi point utama mengapa hubungan mereka terjalin. 


dasar suka sama suka <3

tapi, ada yang cukup merana apabila hubungan mereka terputus ditengah jalan. mereka kata hubungan mereka menemui jalan buntu. tiada jalan penyelesaian. mungkin betul orang kata rezeki orang lain-lain. jadi mungkin sudah tertulis utk mereka yang mana pada awal mereka mengenali cinta, cinta itu sangat pahit. tapi itu hanya cabaran utk mereka. pasti ada insan yang lebih baik sedang menunggu mereka diluar sana. kita mana tahu. semuanya sudah ada jalan ceritanya. hanya sabar itu kunci kepada segala perkara.


kesabaran ~

cinta. segalanya memerlukan kepakaran. andai hati sudah bersedia, mungkin itu jalan yang terbaik utk anda teruskan. hanya fikiran yang waras perlu mendahului dengan kata-kata yang mungkin akan memusnahkan segalanya. zaman bercinta semuanya indah-indah belaka. tiada apa yang mampu mengubah keindahan zaman percintaan. andai semuanya sudah tertulis utk kita, insyaALLAH pasti akan kita menggapainya. amin ~

**luahan hati wan.jari terus menaip tanpa henti ikut hati yang berkata ~

sekian,,wassalam ~

terima kasih kerana membaca ^^

mood : berbicara tentang cinta ^^

3 orang menjerit:

mimie said...

aku kalau bab2 love2 ni aku laju je bace..ekekekee....anyway gud luck sok :)

iEyChaQ *dandelion*% said...

crita tntg "CINTA" susah nak noktah...hehe

ketabahan hati wan ! said...

mimie : hehe kau memang haha..:P okay gud luck jugak hehe thanks ;)

ieychaq : hehe itu pasti ! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...