Pages

teman-temanku ~

Monday, June 13, 2011

bilemana pokok inai x digunakan lagi ~

haish, duk umah sensorang memang bosan. jadi mulelah nk usya ape benda yg boley dibuat. usya luar tingkap, eh, tingginye pokok tu. rase hati nk p tgk dekat2 mule berbuak2. then keluar umah, tgk upenye pokok inai.mak aih tingginye. rase dulu rendah jep. aq tanye mak, awat tinggi sangat pokok inai niey ? mak kate tade orang nak kawen, make tak terusik la pokok tuh! **wahaha mulelah mulut gatal nak cakap abg ngah nak KAWEN ! wkakaka..tak pasal2 kene beleter haha :P sekian, wassalam ~




tinggi kan ? haha ~ **mungkin ade yg lebey tinggi ~

terima kasih kerana membaca ^^

mood : kagum ~

10 orang menjerit:

syrupmasin said...

haha..gile tinggi :D

ketabahan hati wan ! said...

haha meh la dtg sini amik inai sket..tak luak dh niey haha

YAYA AZURA said...

gila tinggi! 1st time tengok pokok inai tinggi cam nie..

hadifar-fyda said...

kat blkg umah aku pun bnyk...hehehehe......

ketabahan hati wan ! said...

mehla dtg amik kalau nak ^^

Munna said...

kat kmpg sy pun ada juga pokok inai..dulu rajin jiran2 mintak bila nak kwin tp skrg dah xde sapa mintak...sbb dah rmai pkai henna yg jual dlm tiub tu...

ketabahan hati wan ! said...

itula,,skrg nie sume bende dh canggih haha

EiZaRaZiErYa said...

ahahha..poko inai at umah zie pon..xterusik...tp xsempt tinggi cmni..bab abah cantas dahan dy~ selalunye..klw dah tinggi cmni...dah tue2 daun dy..inainye dah xmerah sgt dah... xtw lah btl ke x... wink3 >_<

ketabahan hati wan ! said...

haha betui la kot. may b pucuk2 dye yg boley jadi merah hehe ^^ tapi skrg ramai org beli yg dh readymade kan hehe senang~

zarulfarhana said...

dlu kcik2 ska sgt ambek inai rumah owg...pas2 pakai ramai...best la...giling inai la..tumbuk inai tu la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...