Pages

teman-temanku ~

Tuesday, June 14, 2011

korang pernah main tak benda niey ?



haa korang pernah main tak belon niey ? orang panggil belon gam..**yeke ? haha lantaklah nak panggil ape pon yg penting seronok la wey main bende niey ! haha tiub besar2 kalau bocor, boley backup balik hehe..then kalau dh tanak main, gumpal2 then ketuk kat dahi orang pop meletup haha..seronok kan ? sekian, wassalam~

terima kasih kerana membaca ^^

mood : kenangan ~

10 orang menjerit:

rara pinkmafia said...

penah main penah.besh kan.naik lenguh2 mulut meniup kot.

ketabahan hati wan ! said...

haha best kan ~

mizzkechique said...

best2..dulu suke beli belon ni... satu doposen... tiup belon sape plng besar..

Srikandi Cinta said...

nie mainan fevret masa kecik2 dulu, suka sangat2 hehe

ketabahan hati wan ! said...

hehe best nye zaman kecik2 ^^

nohoho =) said...

time kecik2 dulu, bile tiup je mesti ade air liur masuk dalam belon..haha

dzafira said...

Selalu je main mende ni masa kecik2 dulu.. taktau la budak2 sekarang ni main lg tak mende ni..

ketabahan hati wan ! said...

seronok kan kecik2 dulu ^^

Shuk_ArChie said...

favourite! skarang dah besau pon main lagi. hehe

ketabahan hati wan ! said...

haha biasalah tu !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...