Pages

teman-temanku ~

Sunday, June 12, 2011

korang rase, kucing ke arnab ?

antara kucing ngan arnab mane lagi best kalau nk bela ? cube kawan2 bg pendapat ?



kucing ~


arnab ?

korang prefer yg mane ?

sekian, wassalam ~

terima kasih kerana membaca ^^

mood : haiwan peliharaan ~

12 orang menjerit:

Miss Y and Her World said...

kucingggg!!

sebab kucing bila kita panggil dia datang kat kita. tapi bila kita panggil arnab dia buat bodo jek. hehe. lagipun arnab tu macam takde perasaan je. hihihihihi ;)

Dah Lanjut Usianya, Kenapa Tak Kahwin Lagi?

Jiejah Gorjes said...

kucing..x cerewet

arnab cerewet

ketabahan hati wan ! said...

hehe korang semua suke kucing ye hehe ^^

: : sang drama king : : said...

: : kucing~
sbb uma sy pun ad kucing .
hehe

rara pinkmafia said...

suke 2 2 lah.

najlaa lala said...

saye seriously ske arnab! :)))
sangat comel n cuddly!

nohoho =) said...

arnab dah besar boleh sembelih
JOM REVIEW 2DAYBLOGGER DAN MENANGI WANG TUNAI
TERDIAM PENYOKONG KELANTAN
HATI-HATI DENGAN SCAMMERS
FOLLOWER KE-100
TEMURAMAH BERSAMA PENGASAS BLOG
PREMIER LEAGUE TEAM OF THE DECADE

amirah ahadar said...

mmg arnab r!! geli aihh kucing!

Atika Farha ;D said...

OF COURSE ARNAB!
tapi i taknak bela.
kang kalu arnab mati i nangis :(

ketabahan hati wan ! said...

haha masing2 ade pendapat sendiri ^^

Miss Xyz =) said...

arnab,,

sbb dia x de bunyi langsung.. tak mcm kucing, kdg2 memekak je keje.. rabbit comel.. n mmpunyai kebolehan berdiri dgn dua kaki.. sbenarnya sye ada rabbit, tu sokong rabbit tu..

ketabahan hati wan ! said...

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...