Pages

teman-temanku ~

Friday, June 17, 2011

makan kuih seri ayu bertambah ayu ?

lawak kan tajuk entry ? aq wat tajuk entry nie coz kat pasar td terdengar ade penjual niey nak lariskan jualan dye haha. nie la salah satu cara nak tarik pelanggan. nie semua mitos haha lawak pon ade. habis kalau makan kuih seri ayu boley bertambah ayu, maknanya kuih seri ayu x sesuai dimakan oleh kaum lelaki la ? haha. adoi mcm2 cara nak lariskan jualan hehe sekian, wassalam~



sumber gambar dari google ^^

p/S : best jugak kuih niey. kalau kat asrama dulu antara feveret hehe ^^

terima kasih kerana membaca ^^

mood : imbauan~

8 orang menjerit:

* Zaleta * said...

kuih pebret jugaaakkk ni...

ketabahan hati wan ! said...

weee ^^

yatie Awang said...

hahaha...kalau cam tu kakak nak makan banyak2lah, biar jadi berayu-ayu

ketabahan hati wan ! said...

haha kalau x jadi ayu, jgn salahkan saya plak kak hehe =)

eqbalzack said...

terima kasih wan singgah blog abg eq...
kuih ni my fav ni. suka yg bau daun pandan...sedap!

ketabahan hati wan ! said...

hehe welkam bro ^^ yup2 kuih nie sgt sedap haha =)

Miss Xyz =) said...

kuih ni mmg sedap.. :)

ketabahan hati wan ! said...

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...