Pages

teman-temanku ~

Wednesday, June 15, 2011

nama timangan ~

nama timangan a.k.a nickname a.k.a nama manja~ mesti ade sesetengah orang ataupun mungkin semua orang ada nama timangan mereka either kat umah, kat sekolah mahupun kat mane2. name timangan nie diadakan mungkin kerana nak merapatkan lagi hubungan antara satu sama lain kan ? tapi mungkin ada jugak nama timangan yg dipanggil dgn perkataan yg kurang enak didengar ? so, PERINGATAN , janganlah panggil kawan2 korang dgn perkataan yg x sedap didgr. ingt, kata" itu doa ! sekian, wassalam ~ peace (^^)v



apa nama timangan korang ? ^^

p/S: teringat zaman sekolah dulu, 5 tahun orang panggil aq comel wakaka tetibe rase malu haha..:P

terima kasih kerana membaca ^^

mood : kenangan ~

4 orang menjerit:

EiZaRaZiErYa said...

aahah...untunglah owg pggil comel~ huhu..zie mse at sek rndh..kwn rapt pggil zizie.then. clssmate yg laen..mndai2 bg nickname..radz~ smpai sek men..pas msok kolej..dowg pggil zie..msok poli pon sme..but then, ad sowg ni pggil zie, azieda...so..yg rpt2 je pggil azieda..laen2 pggil zie..huhu..family pgil adek je..abah n jirn sblh umah je panggil diyah..ehehe..

wink3 >_<

ketabahan hati wan ! said...

amboi bnyknye name timangan haha ^^

PeRmAtA bIrU said...

ahhhah.. memang nama yg dipanggil tu juga sama dengan doa... kalo saya org panggil nama pelik2 x de la nak jawab... tapi sy suka panggil org nama yg x de kena mngena pon kat nama mereka...contoh perempuan::: maria..sharifah... zai...hahahahhaha
laki:: jarang bagi nama pelik2 kecuali mat!!!! hehhe
x kira la nama diorg apa pon... woot2...

ketabahan hati wan ! said...

haha stylo ! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...