Pages

teman-temanku ~

Tuesday, June 7, 2011

penulis cerita detective conan memang bijak ~

he y semua rakan2 blogger ! korang semua mesti penah tgk citer detective conan kan ? hehe citer tu memang menarik ditonton oleh semua lapisan masyarakat. bagi aq, pengarah ataupun penulis cerita kartun nie sangat bijak memanipulasi masalah. yelah kan, dye bley putar belitkan cerita sampai kadang2 kite sendiri pon pening dgn citer niey haha.. lagi satu, pandai penulis citer nie buat kes sampai conan dapat selesaikan. korang ingat senang ke nak putar belitkan cerita ? haha bek update belog dari jadi penulis citer conan..:P sekian wassalam ~




watak2 dalam citer conan ~


terima kasih kerana membaca ^^


mood : santai ~

8 orang menjerit:

yatie Awang said...

kakak paling suka cerita ni....petang2 kat saluran ceria..mesti tak ketinggalan....haha

ketabahan hati wan ! said...

haha cerita nie memamng menarek ! hehe ;)

Freaky said...

aku masa kecik je duk beli komik n layan cerita ni. da besa x beli da

ketabahan hati wan ! said...

haha kire kau freaky minat jugak la niey..hehe best kan weyh hehe

Mohd Zakwan said...

aku pun layan jugak ...
haha


Jom terjah blog Zakwan

ketabahan hati wan ! said...

best kan hehe

+_Miss.Jannah_+ said...

suke sgt2 dgn conan..tp ntah bile la die nak jd shinichi balik..bace on9 manga dah sampai 700+ lbh pon x pulih2 lg shinichi tu..sian ran..

hekhek..teremosi pulak :p

ketabahan hati wan ! said...

hahah ilek2 jgn emo2 haha :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...