Pages

teman-temanku ~

Friday, June 10, 2011

zaman kecik2 memang best !

bangun pagi2 termenung sorang kat depan rumah..ambil mood utk pagi niey kot haha...then tibe anak jiran sebelah pegang satu kotak kecik. aq tengok lame2 eh mcm kenal ! hehe rupenye kotak din dang ~ hehe korang tahu x ape din dang tu ? feymes kot mase kecik2 dulu. dalam kotak tu ade satu permainan && biskut cekelet hehe..tetibe terimbau kenangan plak :P tapi mase kecik2 dulu ade bnyk lagi jenis dye,, tora, jojo hehe...permainan nie siap ade iklan dalam tv lagi kot haha..jom kite tgk gambar2 sumber dr abg google ~ layan ~






haha menarek kot..:P x silap aq paling mahal, jojo ^^

terima kasih kerana membaca ^^

mood : nak main boley ?

7 orang menjerit:

Princess Feyqa said...

heheh paling suka JOJO sbb mainan dia sume besau besau hehe

zarulfarhana said...

sama la...dlu kecik2 ska beli gak...

ketabahan hati wan ! said...

hehe best kan ^^

yatie Awang said...

kakak dulu suka beli ding dang, sbb harganya murah sikit hihi

Mohd Zakwan said...

aku still ingat harga jojo dulu-dulu, RM2 kot ..hehe sekarang aku tak tahu dah , mesti naik harga !!
dulu layan benda-benda ni ..

Jom Terjah Blog Zakwan!

ketabahan hati wan ! said...

hehe ^^

nohoho =) said...

dulu memang popular betul...siap kua tv lagi...jojo mahal...tak mampu...time kecik selalu beli dindang je

HATI-HATI DENGAN SCAMMERS

FOLLOWER KE-100

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...