Pages

teman-temanku ~

Wednesday, August 31, 2011

biskut raya ~


As salam semua ! selamat hari raya ! hehe ok nak story sket pasal raya hehe. tahun nie mak aku sangat rajin buat kuih raya haha. korang tgk gambar kat atas nie, semua kuih mak aku buat tahu ! takde yg cap tunjuk. hehe aku pon pelik tahun nie, mak aku sangt rajin buat kuih raye hehe. ade 18 balang semuanya. korang ade ? haha :P dua bekas dh disimpan..satu daripadanya aku dh habiskan hehe..kuih feveret, kuih popia nestum :D 

semalam mase jiran sebelah aku masuk raye, anak dye cakap kat mak dye
" mak umah cik yah ade 18 kuih raye, umah kite ade 6 je" haha telatah budak 7 tahun yg jeles dengan kuih raye umah aku. :P okay itu aje, sekian, wassalam ~

**selamat hari raya, maaf zahir dan batin && salam kemerdekaan !

terima kasih kerana membaca ^^

mood : alahai SBE -_-"

0 orang menjerit:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...