Pages

teman-temanku ~

Tuesday, August 2, 2011

ketahanan iman ~

bermulanya 1 ramadhan, banyak perkara kena jaga. iman, tingkah laku, budi bicara, gaya peribadi dan segala. bulan yang penuh barakah ini menjadi titik permulaan bagi aku dan mereka-mereka yg ingin mengubah gaya dan keperibadian diri. jadi mari kita cuba bersama-sama insyaALLAH amin ~


okay balik semula kepada tajuk entry ni. ketahanan iman. sangat perlu ada pada orang yang macam aku dan mereka-mereka yang merasakan iman mereka perlu diperkuatkan lagi. bukan apa, kalau kita tengok antara perkara yang menggugatkan keimanan manusia ialah bilamana seseorang itu melihat juadah yang ada didepan mata. serangan nafsu mulalah menguasai diri. benar kan ?


jadi, dari sini, kita cuba ambil inisiatif utk try kawal iman. bley ? aku pon nak cubala hehe. okay sekian, wassalam ~



kuih butir nangka~


kuih lompat tikam ~



kuih nekbat ~

p/S : antara kuih feveret yg menggugat keimanan aku -_-"

**salam ramadhan semua ! 

terima kasih kerana membaca ^^

mood : ketahanan iman ~

6 orang menjerit:

Freaky said...

kenapa la ramai letak gambar makanan dalam blog

ketabahan hati wan ! said...

haha nak uji ketahanan iman ;)

nabilasyazween said...

Suka beno kau dgn kuih butir nangka .

ketabahan hati wan ! said...

haha kau kene rase yg mak aku buat dulu mesti kau suke jugak hehe ;)

syrupmasin said...

ya Allah kenape gambar makanan?? :D

ketabahan hati wan ! said...

haha sebab nak uji keimanan :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...