Pages

teman-temanku ~

Friday, September 30, 2011

selesai sudah amali landskap ~

As salam semua. baru rase bernyawa sikit. lama x update blog. minggu yang sangat sibuk berkurang sedikit demi sedikit ;) now, aku nak story sket pasal amali landskap aku yang baru je habis rabu yg lepas. banyak pengalaman aku dapat. subjek teknologi tanaman dan hiasan sangat menyeronokkan. tahniah kepada kawan2 RBT yang berjaya membina landskap mini yang cantik2 belaka ;) tak mau cerita panjang2, korang layan gambar2 yang ade k. selamat menonton hehe ;D


ini landskap kumpulan aku, tema "modern Kontemporari


(^^)v


nice shoot ~


ini kumpulan terbaik ;D tema jepun ;)


yang nie tema indoor. nice ;)


juga cantik ;)


nice ^^


english garden ~ nice ^^


suka tengok pasu kumpulan nie,,nice ;)


tropika, nice ^^


suka tengok kolam kumpln nie, rase nk terjun hehe..nice ^^


comel ;)


tropika, nice ;)


eh kumplan aku lagi hehe ;)

sory kepada mane2 kumplan yg xde gambar landskapnye,,aku pon curi2 amik gambar kat member2 FB hehe..tengs btw ;) emm tahniah kepada korang. nnt senang la nak design landskap sendiri ;) semoga dapat keputusan cemerlang dlm subjek landskap ;) sekian, wassalam ~

**trimas kepada Pn. Rosmarina && En. Asri~ x lupa juga kepada pembeli2 hehe ;)

terima kasih kerana membaca ^^

mood : seronok ~

7 orang menjerit:

Srikandi Cinta said...

Oh student RBT rupenye... tahniah2

Abdul Aziz said...

Terbaik bro,
minta tips utk kami yg akan melayari sem 2 tahun depan boleh???

ketabahan hati wan ! said...

hehe tips ? juz jadi pandai cari idea sendiri n segar. then kolaborasi itu penting ;D tu jep ;)

Unknown said...

cantek ! gile kreatif korg .

ketabahan hati wan ! said...

hehe thanks azie ! ;) hehe 4 kepala kreatif la. cube kene wat sorg2 mau x jadi landskap hehe. ini hasil bakal guru. kalau bidak landskap designer buat mesti lagi cantik punye kan hehe

Emylia Ellya said...

salam,nak tnye...english garden tuh pkai pokok bunga ap ye...

ketabahan hati wan ! said...

emm x sure laa. rasenye pokok lavender kot hehe. sebab bukan kumpulan saya yg buat english garden hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...