Pages

teman-temanku ~

Saturday, November 19, 2011

zoo negara.

zoo negara. seingat aku, banyak kali jugak la aku wat family outing kat zoo nie. paling last aku pegi zoo nie mase akhir thn form 5. bukan ape, zoo nie kawasan persinggahan family aku kalau dtg KL hehe. pelik kan ? tidak bagi aku hehe. mak akan masak dari rumah dan kami akan picnic di zoo sementara menanti emak sedara dtg. hilangkan keletihan ayah yg drive jauh2, so singgah dan santai sebentar di zoo negara. menarik kan ? hehe


selepas lame kenangan manis ade kat zoo negara dipendam, after exam, 17/11/11 aku dan kawan sekelas menggamit semula kenangan manis disana. public transport menjadi pilihan utama. tiket utk zoo negara sekarg dh naik sikit. satu kepala rm25. termasuk zoo serangga. kalau nak yg biasa, rm20. jom tgk gambar sepanjang aku kat zoo. layan !

























sayangilah flora dan fauna ^^,

p/S : ade mase aku upload lagii ;)

terima kasih kerana membaca ^^,

mood : holiday ~

2 orang menjerit:

nabilasyazween said...

Okay, tak jelesh tak jelesh.

ketabahan hati wan ! said...

haha nampak sengat jelesh ! haha :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...