Pages

teman-temanku ~

Saturday, December 10, 2011

bodoh sombong !


banyak orang banyak ragam. dalam tempoh hampir 3 minggu aku kerja, orang yg bodoh sombong la yg membuatkan hari aku pudar. hari ni paling ramai orang yg spesis mcm ni datang. memang la customer always right. tapi, apa guna belajar adab sopan kan ? cubalah berpijak dibumi yg nyata. pandang diri tu dalam-dalam. dah berjaya ke kau kat atas muka bumi ni kalau nak bongkak ? orang mcm nie kita panggil bodoh sombong je bley ? ok sekian, wassalam~

p/S : sori sedikit emosi.

mood : letih ~

4 orang menjerit:

peep said...

mcm mne situation tuh? hha :P

ketabahan hati wan ! said...

haha malas la nak cerita. buat sakit hati jep. x baik hehe. yg lepas biarkan ia berlalu hehe. ;)

miraa japri said...

mesti dia bajet kaye pastu x cakap time kaseh...

ketabahan hati wan ! said...

lebey kurang mcm tu la hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...