Pages

teman-temanku ~

Tuesday, January 3, 2012

kisah aku.

menjejakkan kaki pada hari pertama, tahun baru, semester baru. dada pasti akan berdetup kencang. bukan takut atau gentar. tapi hati kurang yakin. mampukah aku hadapi semester baru ? dugaan pasti ada. tipulah kalau aku katakan bahawa setiap semester berlalu dengan tenang. sedikit cabaran mampu menjadikan hari2 kita berwarna bukan ? hari pertama sudah berlalu. semuanya berlalu dengan sedikit sukar. penerimaan aku dengan bilik baru. agak sukar. tetapi setiap detik yang berlalu, aku jadi redha. mungkin ada hikmah ? setiap yang berlaku pasti ada agendanya tersendiri. sangat menghargainya. hanya mampu tersenyum. sekian, wassalam~


ketenangan itu pasti ada.

#menanti detik perletakan jawatan.

terima kasih kerana membaca ^^,

mood : sempoi ~

3 orang menjerit:

vono man said...

biase le... setiap y berlaku 2 ade y baik n buruk nie... arap nie leh bantu awk...

Allah tahu apa yang terbaik untuk kita.. Dia tidak memberi apa yang kita inginkan. tapi dia memberi apa yang kita perlukan disaat yang terbaik untuk kita.. Kadang-kadang kita menangis, kecewa,kenapa Allah tak beri apa yang kita nak.. Tapi sebenarnya Allah dah tetapkan yang lebih terbaik untuk kita..so jangan nak nyesal2 sangat~ Syukur ape yang kite dapat selama nie...

Nurul Ain Sakimon said...

Semoga berjaya ......

ketabahan hati wan ! said...

TQ ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...