Pages

teman-temanku ~

Wednesday, June 6, 2012

tahniah emyra ! =)

tanggal 3 jun 2012, first of my friend kawen ! ohsem =) tapi takde rezeki untuk pergi :( sepatutnya, kawan yg pertama kawen la kita pergi kan ? tapi nak buat mcm mane, dh tertulis yg aku x boleh nak datang ? #redha. papepon, tahniah untuk kau emyra ! semoga menjadi isteri yg baik dan solehah ! 2 tahun je lagi nak habis belaja, semoga kau play safe hihihi. btw, tahniah ! ;) kami sentiasa doakan yg terbaik untuk kau && cami ;)


nice ^^,


mak aku kate kau santek. mcm serina rezuan hihi. btw nice ;)

dengan ucapan tulus ikhlas, selamat pengantin baru sis ! ;)

#sory x dapat dtg. nnt aku kawen, kau ajak cami dtg k hehe 

sekian, wassalam~

terima kasih kerana membaca ^^,

mood : cuti~

2 orang menjerit:

atty's said...

ye lah , ada iras serina, selamat pengantin baru utk emyra

ketabahan hati wan ! said...

kan ? hehe ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...