Pages

teman-temanku ~

Tuesday, November 2, 2010

..::berbiSik lAgi:..

oh, uPdAte LagI ~

haha
aku oh aku..
sebenarnye x rancang pon nak update...
tapi,,
ade kisah disebalik update nieh haha..;)
nak taw??

meh sini...
aku baru habis tgk hindustan !
owh ceritanya sangat sedeyh,,gembira,, && agak sweet haha
crite aku tgk 2 tajuk dye,,,
GHAJINI ! 
cerite dye not bad,,,
sangat seronok....
agak taching
&& 
saye telah jatuh cinte dgn pelakon wanitanye ngahaha..:P
siyes cerite dye seronok....
sumpah x tipu...
x caye tanyela 
QILAH , LUQMAN a.k.a KURMA YUSUF TAYUB & NUEK a.k.a SHARUL ~
aku PASTI..
jawapan same akan terpacul dr mulut mereka haha ;)
bile tgk cite 2 nak nanges pon ade ! haha
tp sebab lelaki an,,,mane bley nangis..:P
jiwang pon bertempat haha...

ok nie aq nak pekenalkan watak2 dalam cite 2...

watak utama,,amir khan a.k.a sanjay !



nie watak utama pompuan asin a.k.a kalpana ! 

shhh !
jangan kate ape2...
hati dh terpikat dgn asin hehe
so jgn jelesh ! :P
sangat kagum dgn lakonan amir khan n asin..dan semua la plakon dye haha

p/s: okay try la tgk citer nie...sangat seronok..;) haha**ketagih hindi xpe kan..:)

0 orang menjerit:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...