Pages

teman-temanku ~

Monday, November 1, 2010

..::berbiSik lAgi:..

raSa hAti ~


selesai solat maghrib,,,
tiba2 hati saya rase sangat sayu,...
tataw nape...
saya cube tenangkan diri dgn ayat2 al-quran...
alhamdulillah sedikit tenang...
saye bukak blog dan ingin meluahkan rasa hati saya ini...
boley kan incik blog...


hati...
hati saye selalu teringatkan akan panggilan ilahi...
saye kadang2 selalu rase sangat takut akan kehilangan insan sekeliling...
saya sayang mak, ayah, kakak, & adik...
saye sayang kawan2 saye...
mereka bagaikan tiang yang mendirikan saye..
andai kata ada antara mereka pergi menyahut seruan ilahi,,,
saya pasrah dan redha...
tapi,,
hati saye selalu terdetik,,,
biarlah saye yang pergi dahulu...
saya tidak kuat untuk meratapi pemergian mereka yang tersayang...
sekian..~


rasa hati wan ~


p/s : semoga tenang menjawab exam esok ;)

0 orang menjerit:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...