Pages

teman-temanku ~

Wednesday, December 22, 2010

target tercapai sket..-_-"

hype ! emm sebelom nie wan punya celita penah bgtau tentang target syazwan an?? so kat cini aq nak cerite la pasai target tu balik,,,sebenaunye,,,memang ssh nak menepati target nieh,,-_-" coz,,bile dh ade kat dlm kedai kasut jep,,,jadi rambang mate,,,manyak sangt yg santek2 haha...jadi kat sini,,x tercapailah target aq nak beli kasut yg diimpikan wahahah :P tape,,len kali la beli yg 2,,, so nak tunjukla kasut mcm mane yg telah memikat hati aq wahhaa..:P


santek x?? heheh :P


tataw nape warne meroon n merah menjadi pujaan hati hehe..;)

p/s : target kasut puma n asics len kali la plak heheh :P
**pattern mcm kasut bier la nieh pengaruh minda aq wahaha :P

2 orang menjerit:

mimie swifty said...

taget aku nak camera dig sendiri...asik pinjam ayah punye je...
x tau la tercapai ke x..dah nak masuk taun baru dah..t jadi azam taun lain lak..haishhh
btw tumpang gumbiralah ko punye taget dah dapat :P

ketabahan hati wan ! said...

heheh gud luck mie ! insyaallah bley hehe...trimas tumpang gembire heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...