Pages

teman-temanku ~

Sunday, March 4, 2012

buku pilihan.


hai blogger. lama x update hehe. okay cover buku nie menarik kan ? isi kat dalam apatah lagi hehe. yup bulan ni aku beli buku laagiii. haha. buku yang beli bulan lepas pon x sempat nak bace, dah beli buku baru -_-" buku "senyumlah" by  syed alwi alatas && buku "lembutkanlah hatimu" by amaluddin mohd napiah pon menarik jugak. tapi x sempat lagi nak bace. bulan feb memang sangat sibuk. jadi, buku baru beli ni harapannya adalah mase utk dibace hehe. papepon, aku suggest kat korang beli buku kat atas ni. sangat menarik dan kelakar hee. kadang-kadang rase betul jugak apa yang ditulis kat dalam buku nie perihal lelaki & wanita. sekian, wassalam ~

terima kasih kerana membaca ^^,

mood : sunburn -_-"

2 orang menjerit:

YAYA AZURA said...

woman cant read maps ?
ye la kut...hihi...

ketabahan hati wan ! said...

hehe yela kot. try la beli buku nie. menarik untuk dibaca ^^.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...