Pages

teman-temanku ~

Monday, June 6, 2011

hari cuti, hari KAWEN !

Assalamualaikum ~
hey semua rakan blogger ! lame dh x kongsi celita sama korang ! hehe **even baru 4 hari tapi dh rase lame..:P actually aq baru sampai dari kelantan ptg tadi..skrg after dh setle sume kemas2 barang, baru berkesempatan mahu ngadap lappy hehe..sangat seronok apabila dapat pulang ke kampung ! tgk tajuk entry kali nie mcm gempak je kan ? haha tapi memang betui la aq cakap, hari cuti memang hari kawen ! haha..berduyun2 jemputan kawen && mak sedare aq paling bongsu kawen ! haha..seronok la coz rase happening dgn suasane kawen org2 kampung. makcik2 pakcik2 datang untuk bersama2 bergotong royong ! perghhh mantop ! hehe..emm tapi yg x bestnye,,balik kampung kali nie,,x sempat nak cari awek keropok lekor haha..:P **xde jodoh lagi kot hehe..okayp itu aje,,entry ringkas,,,esok ade lagi ^^ sekian, wassalam ~



wow hensemnye pengantin lelaki ! HAHA **muke letey buat kerja tp still nk bergambar..:P

minggu depan pihak laki plak~

p/s : tiada esok tanpa hari ini ~

terima kasih kerana membaca ^^

mood : enjoy cuti ^^

6 orang menjerit:

nabilasyazween said...

HAHA, kau tak dapat awek kepok lekor !

ketabahan hati wan ! said...

cis ! haha nak wat mcm mane,,bz la kenduri kawen ! haha

Freaky said...

kenduri bestnye. leh makan2 :D

ketabahan hati wan ! said...

itu pasti freaky ! heheh

Liza @ Adzriel AB said...

dah jadi pengantin ke?

ketabahan hati wan ! said...

haha belom lagi..mayb lambat lagi kot hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...