Pages

teman-temanku ~

Thursday, June 2, 2011

nak cari bini pandai buat keropok lekor bley ? :P

aq memang penggemar keropok lekor. kat rumah pantang ade keropok lekor yg x digoreng dlm peti mesti merajinkan diri utk goreng. kalau malas pon, tunggu org dlm rumah goreng dan menanti utk dingap ke mulut haha. kalau dapat bini yg pandai buat keropok lekor, kire pakej la kan hehe..sekian wassalam ~




nampak sedap kan ? hehe

terima kasih kerana membaca ^^

mood : berangan laagi ~

13 orang menjerit:

Freaky said...

tu dioo !!! sekali keropok lekor duk dalam entri blog. hahaha sedapnyooo

Serius Fail ( Gambar )

ketabahan hati wan ! said...

haha :P

farhana_aziz said...

adeiii~dik napela boh gambo kepok lekor tu..

akak ni dahle mmg teringin sangggatt nak mkn kepok lekor skrg ni..tapi kepok lekor ganu je eh..

harrazdani said...

nak cari yg pandai buat susah sikit laaa...kalau pandai goreng mungkin ramai..;-)

chEntA said...

hahaha..sila cari di negeri terengganu jika mahu yg begitu..mungkin ada..=)

(^^,)

ketabahan hati wan ! said...

akak : haha saje letak nak bg org len terliur hehe..yup2 kepok ganu besh ! hehe

harrazdani : haha lau mcm 2 memang ramai la calon wkakaka :P

::CIK LYNN:: said...

hehe...kna pindah p dok klntn or tgnu la cm2...=p

yatie Awang said...

memang sedap kakak pun suka hehe

APAN said...

gi cari toke kopok lekor la gitu...kalau aku, yg pandai goreng pun jadi la.huhu...

nORmAL said...

hehhe tak leh jadi isteri awak lew tak pandai buat koropok lekor..

Sunah Mohammad said...

saya pun sukeeeeeeeeeee makan kepok lekorrrr... T_T nak cari suami pandai buat kepok lekor lah....

msredcheesecake said...

Mr wan,
Sila la cari....nanti ble wat biz kepok lekor.....hehe...

ketabahan hati wan ! said...

haha koranng2 doakan la wan dapat cari bini pandai buat keropok lekor ! hehe..^^ btw,,keropok lekor terbaik ! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...