Pages

teman-temanku ~

Tuesday, June 7, 2011

wajib ade~

hey semua ! aq kan baru balik dari kelantan, so aq nak kongsi ngan korang sume ape benda yg wajib utk aq n family bawak balik dari kelantan hehe,,, jom layan ~



keropok segera wajib ade utk mengunyah depan tv hehe


keropok lekor ~ penggemar keropok lekor kenelah beli keropok lekor hehe                                 **gambar senget..:P


buah mangga ~ feveret niey hehe..tapi ikut musim la ~

haa besh kan hehe...benda2 nie wajib ade kalau aq balik dari kelatan hehe..kalau takde, rase x lengkaplah kepulangan aq dari kelantan hehe,,sekian, wassalam ~

terima kasih kerana membaca ^^

mood : kenduri ~

6 orang menjerit:

Miss Xyz =) said...

tunjuk gambar keropok lekor tu rse teringin pulak.. hahaha

dR caRdiotHoracIC said...

as salam.
kau ni buat aku mengidam.
dah lah tempat aku tak ade lgsg mkanan msia.

sedap ya keropok lekor!

ketabahan hati wan ! said...

hehe jgn la terliur..:P

msredcheesecake said...

SEDAPNYA.....

iEyChaQ *dandelion*% said...

keropok lekor 2 byk jgak kat sbh..tpi mmg dri klntan..mmg sedap!

ketabahan hati wan ! said...

heh kan ? hehe ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...